ثبت شرکت قلم زنی | ثبتیکال

ثبت شرکت قلم زنی

ثبت شرکت قلم زنی
امتیاز این پست

آفرینش آثار هنری و ارائه این آثار از سوی هنرمندان به جامعه جهت مصارف روزمره و تزئینی همواره در طول تاریخ در جوامع رایج بوده است . ایران عزیزمان نیز به عنوان کشوری که مهد هنرهای دستی شناخته می شود دارای رشته های متنوعی در شاخه هنرهای دستی می باشد. یکی از زیباترین این هنر ها ، هنر قلمزنی است. که دارای مخاطب بسیاری در داخل و خارج از ایران می باشد .
هنر قلمزنی عبارت است از تزئین و کندن نقوش بر روی اشیا فلزی به ویژه مس،طلا،برنج و…… به عبارت دیگر ایجاد خطوط و نقوش به وسیلۀ قلم با ضربۀ چکش بر روی اجسام فلزی. مس به سبب نرمی و شکل پذیری که دارد،در هنر قلمزنی متداول تر از سایر فلزان است.از سوی دیگر به اعتقاد باستان شناسان و مورخان هنر،مس،نخستین فلزی است که در هنر فلز کاری و قلمزنی مورد توجه انسان قرار گرفت.هنر قلمزنی یکی از رشته های هنرهای سنتی ایران است که می توان آن را در دسته بندی،در ردۀ هنرهای صناعی و در گروه فلزکاری قرار داد.
قلمزنی هنری والا و ارزشمند در فرهنگ سنتی و هنرهی معنوی ایرانیان است و از جایگاه ویژه ای برخوردار است،که به کمک ذوق و اندیشه هنرمند ایرانی با تأثیر از آداب،سنن،فرهنگ و مذهب در بیان آرا و عقاید ایرانیان به زیباترین شئ فلزی نقش بسته و در درازنای تاریخ رویدادها و تحولات گوناگون پشته سر گذاشته و ماندگاری آن را به نسل های بعد منتقل کرده است .
تغییر و رشد و گسترش این هنر و حرفه موجب ایجاد تغییراتی در شکل سنتی این حرفه گردیده است . چنانچه امروزه جهت فعالیت در این زمینه ثبت شرکت به داوطبان فعالیت در این رشته پیشنهاد می گردد.
این نوع شرکت ها بعضا با هدف صادرات و گسترش دامنه فروش به سایر کشورها ثبت می گردند که ثبت شرکت با هدف صادرات صنایع دستی علاوه ه بر رشد و پیشرفت کسب و کار به رشد صادرات کشور در زمینه صنایع دستی وسنتی نیز کمک می نماید .
ثبت شرکت قلم زنی
با ثبت شرکت می توان در چار چوب قوانین تجاری گامی بلند برداشت و در زمینه های وسیع تری نسبت به قبل فعالیت نمود برای ثبت شرکت ها نیاز به مراجعه به اداره ثبت شرکت ها می باشد
با ثبت شرکت قلم زنی فعالیت شما در چهار چوب قانون و با توجه به موارد بسیار مهمی انجام می شود که می تواند در نهایت منجر به پیشرفت و ارتقای سطح کیفی و افزایش میزان فعالیت تجاری شما گردد:
از جمله امتیازات ثبت این نوع شرکت برای شرکاء می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
1-خريد و فروش
2-صادرات و واردات کليه کالاهاي مجاز بازرگاني
3-اخذ و اعطاي نمايندگي داخلي و خارجي
4-شرکت درمناقصات و مزايدات دولتي و عمومي
5-ايجاد شعب در سراسر کشور
6-شرکت در نمايشگاههاي داخلي و خارجي
7-اخذ وام و تسهيلات از کليه بانکها و موسسسات دولتی و خصوصی
در هنگام ثبت اینگونه شرکت ها توجه داشته باشید که به منظور گسترش حوزه فعالیت شرکت در موضوع فعالیت علاوه بر ذکر کالاهای مجاز بهتر است به کالای مورد اصلی فعالیت شرکت نیز اشاره گردد.
مراحل ثبت شرکت قلم زنی مشابه سایر شرکت ها می باشد که در این قسمت به اختصار به این مراحل اشاره می گردد:
1- در نخستین گام جهت ثبت شرکت می بایست جهت انتخاب موضوع شرکت با همفکری شرکاء اقدام نمایید.البته توجه داشته باشید که در صورتی که موضوع انتخابی از موضوعات نیازمند اخذ مجوز باشد شرکاء ملزم به اخذ مجوز می باشند.
2- در مرحله بعدی می بایست نسبت به میزان سرمایه تصمیم گیری شود. نحوه تامین سرمایه و میزان سرمایه اولیه از تصمیمات اولیه شرکا می باشد. برای سرمایه حداکثری تعیین نشده و شرکا به هر مقدار که بتوانند ممکن است سرمایه را افزایش دهند.
لازم به ذکر است در قانون تجارت حداقل میزان سرمایه 000/000/1 ریال تعیین گردیده است.
3-تعیین مدت فعالیت ثبت شرکت قلم زنی ، مدت زمان فعالیت شرکت ها در انتخاب نوع شرکت ها نیز تاثیر گذار هستند ، شرکت ممکن است برای مدت محدودی به طور مثال 1یا 10 سال تشکیل شود و نیز ممکن است برای مدت نا محدودی باشد.
4- انتخاب و معرفی محل فعالیت شرکت
5- در این مرحله لازم است مدارک مورد نیاز ثبت را جمع آوری نموده و آماده تحویل به اداره ثبت شرکت ها نمایید (البته پیشنهاد می شود در این مرحله از مشاوره کارشناسان ثبتی ما در شرکت ثبتی کال استفاده نمایید)
با سپاس از همراهی شما عزیزان


تهران، جردن، خیابان دستگردی، به سمت خیابان ولیعصر، پلاک 377، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10
0219669
کلیه حقوق محفوظ است