شرایط ثبت شرکت در امارات (دبی) | ثبتیکال

شرایط ثبت شرکت در امارات (دبی)

شرایط ثبت شرکت در امارات (دبی)
امتیاز این پست

امروزه با گسترش راههای ارتباط میان کشورها و همگام با آن گسترش دامنه انواع فعالیت اقتصادی میان کشورها، توجه بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی به گسترش روابط
و کسب و کار در سایر کشورها معطوف گشته است.
در همین راستا به بررسی شرایط ثبت شرکت در یکی از کشورهای هم مرز ایران،امارات متحده عربی (دبی ) می پردازیم ،بسیاری از مردم سراسر جهان امارات را به عنوان مکانی مناسب به منظور را هاندازی کسب و کار بین المللی ارزیابی کرده اند.  خصوصا مناطق ازاد تجاری امارات ، که در این مناطق ملزم به پرداخت مالیات نمی باشند و همیچنین برای سرمایه گذاران خارجی مالکیت صد در صد در نظر گرفته شده است. که این امر از اصلی ترین دلایل تمایل به فعالیت اقتصادی در امارات می باشد.
از دیگر مزایای ثبت شرکت در امارات (دبی) می توان به داشتن حساب انلاین بدون نیاز به ویزا اشاره کرد که امکان اسان و سریع انتقال وجه درهرنقطه جهان برای شما فراهم می سازد .
با توجه به مزایایی اشاره شده واضج است که با ثبت شرکت بین المللی خود در امارات می توانید کسب و کار خود را در سطح جهانی با هویتی کاملا بین المللی گسترش دهید.
در صورت تمایل به فعالیت اقتصادی بین المللی و راه اندازی کسب  و کار در امارات توجه داشته باشید که ثبت شرکت در (دبی) دارای دو حوزه قانونی می باشند :
1-اداره توسعه اقتصادی(local)
این اداره یک هیئت دولتی است که مسئول صادر کردن پروانه های تجاری می باشد به عبارتی این اداره ثبت شرکت در امارات را به عهده دارد این اداره به طور مستقل تحت نظر قانون فدرال عمل می کند در صورت ثبت شرکت در اداره توسعه اقتصاد 51% سهام شرکت می بایست متعلق به یک اماراتی باشد . که در اصل این شخص کفیل یا اسپانسر می باشد .
2-منطقه ازاد تجاری (راس الخیمه – جبل علی – فرودگاه دبی – شهر ابنترنت دبی – دبی – عجمان – شارجه(
در این مناطق تجاری ازاد امارات شما می توانید مالکیت 100 در صد داشته باشید و نیازی به کفیل عرب نیست .همچنین فعالیت شما معاف از پرداخت هرگونه مالیات می باشد.
برای اغاز فعالیت در در دبی دانستن اینکه در کدام منطقه و مقصد برای شما برای شما مناسب است بی نهایت اهمیت دارد جهت درک بهتر این مطلب و به مقایسه شرایط کسب و کار در این دو محدوده می پردازیم:
جهت دریافت  گواهی شرکت محلی( Local) ملزم به تهیه یک دفتر واقعی هستید ولی در Free Trade Zone تسهیلات یک دفتر به صورت نیمه وقت با قیمت پایین تر در اختیار شرکت شما قرار خواهد گرفت.
بنابراین کسانی که میخواهند در دبی دفتر داشته باشند و کارمند استخدام کنند باید شرکت local ثبت کنند. در کل باید اشاره کرد که ثبت شرکت در منطقه آزاد آسان تر از ثبت شرکت در منطقه local می باشد.
بعد از تعیین نوع فعالیت بسته به نوع شرکت گواهی مربوطه صادر خواهد شد.انواع گواهی هایی که در امارت صادر میشوند عبارتند از:
گواهی تجارت و تجارت عمومی (شرکت با مسئولیت محدود و نامحدود) که به منظور صادرات و واردات میباشد .فرق تجارت با تجارت عمومی این است که در تجارت چند نوع کالای محدود را میتوان معامله کرد که در گواهی قید میشود، ولی در تجارت عمومی هیچ محدودیت کالایی وجود ندارد. در نتیجه تجارت عمومی گران تر است.
مشاوره :گواهی مشاوره برای انواع مشاوره بکار میرود برای مثال مشاوره سرمایه گذاری،مشاوره مهندسی و غیره.برای گرفتن این گواهی مدرک تحصیلی مرتبط با نوع مشاوره برای ثبت شرکت مورد نظر لازم است.
گواهی فروشگاه (فقط به صورت Local ثبت میشود یعنی ۵۱% سهم متعلق به شریک اماراتی است.)
گواهی حرفه ای(مثل آرایشگاه و …که فقط به صورت Local ثبت میشود)
گواهی صنعتی که میتواند کار تولید و بسته بندی انجام دهد.

انواع شرکت ها قابل ثبت در دبی:
شرکت تضامنی .
شرکت با مسئولیت محدود .
شرکت مختلط غیر سهامی .
مشارکت محدود با سهام .
شرکت سهامی عام و خاص .
سرمایه گذاری مشترک

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت در مناطق آزاد امارات متحد عربی
-اعلام نامی برای شرکت انتخاب کرده اید
-ارائه نام کامل .محل تولد، تاریخ تولد .ادرس و ملیت سهامداران
-نام کامل و ادرس و ملیت کارکنان
-اسکن واضع و کامل از پاسپورت در غیر این صورت و عدم دسترسی به پاسپورت می توانید به ترجمه رسمی اسناد شناسایی مانند .شناسنامه .کارت ملی . گواهینامه ارائه دهید
-ارائه ترجمه رسمی از برکه ایی که بتواند آدرس در حال حاضر شما در ایران را تایید نماید ( مانند قبض موبایل یا تلفن)
در این مقاله به شرح شرایط ، امکانت و مزایای ثبت شرکت در امارات ( دبی ) پرداختیم . جهت مشاوره و انجام تمامی مراحل ثبت شرکت در امارات با مشاورین ثبت شرکت ایده نو تماس حاصل فرمایید.


تهران، جردن، خیابان دستگردی، به سمت خیابان ولیعصر، پلاک 377، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10
0219669
کلیه حقوق محفوظ است