شرایط ثبت شرکت در کانادا | ثبتیکال

شرایط ثبت شرکت در کانادا

شرایط ثبت شرکت در کانادا
4 (80%) 1 vote

کانادا کشوری در شمال قاره امریکای شمالی است که متشکل از ده استان و سه قلمرو می باشد. این کشور که از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال اقیانوس منجمد شما لی گسترده است به عنوان دومین کشور پهناور دنیا دارای مساحتی در حدود 9/98 میلیون کیلومتر مربع می باشد و دارای بلندترین مرز جهانی که خط مرزی کانادا با ایالت متحده است می باشد.
از نظر اداره حکومتی ،حکومت کانادا دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه می باشد و به سبب نزدیکی جغرافیایی به امریکا ،روابط اقتصادی کانادا و امریکا بسیار گسترده باشد .
همچنین این کشور به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان که دارای منابع طبیعی مانند : طلا . اورانیوم . سرب . و نیکل به شمارمی رود و دارای ذخایر وسیع و بزرگی نفت و گاز می باشد .
با توجه به شرایط اقتصادی، جغرافیایی و سیاسی که از این کشور بر شمردیم این کشور از جمله  کشورهایی است که فعالان اقتصادی بسیاری از تمامی کشورها  مایل به سرمایه گذاری در این کشور می باشند.
و به توجه به همین دلایل ثبت شرکت در کانادا از سوی تجار مورد توجه بسیاری می باشد.
البته در برخی موارد نیز افراد از طریق ثبت شرکت در کانادا به دنبال کسب اقامت این کشور بوده اند .
ما در این مقاله سعی داریم شرایط و چگونگی ثبت شرکت در کا نادا را برای شما باز گو نماییم البته در صورت نیاز به کسب اطلاعات کاملتر مشاورین زبده گروه ثبتی کال در خدمت شما عزیزان می باشند.
در ابتدا به بررسی مزاییای ثبت شرکت در کانادا می پردازیم:
_سرعت بالا در رسیدگی به پرونده
_شرایط آسان برای اخذ دریافت پاسپورت کانادایی با سرمایه گذاری در این کشور
-تحت قوانین کانادا شرکت ثبت شده از حقوق و تعهداتی مشابه یک فرد حقیقی برخودار است مانند: تحصیل رایگان برای فرزاندان – برخوردار از بیمه خدمات درمانی رایگان تا اخر عمر.
_شرایط آسان برای اخذ دریافت پاسپورت کانادایی با سرمایه گذاری در این کشور

سرمایه گذاری در کانادا دارای سه شرط اصلی می باشد که عبارتند از:
1-دارا بودن تجربه بیزنیس و مدیریت برحداقل 3 سال در طول 5 سال گذشته
2-دارایی ها 160000دلار  کا نا دا شامل پول نقد سهام یا ملک
3-در انتها پس از گزینش از طرف دولت فدرال یا ایالت کوبک سرمایه گذار یایستی     800000دلار کانادا را بدون بهره به مدت پنج سال تحت اختیار دولت فدرال با ایالت کوبک قرار دهد .
ثبت شرکت در کانادا بطورکلی بر 3 نوع می باشد:
1-مالکیت انحضاری        sobe proprietor ship
2-مشارکت     partner ship
3-شرکت سهامیcor poration
مالکیت انحصاری : در این روش مدیر یا موسس شرکت مسئول کلیه اقدامات و تعهدات شرکت می باشد .که البته این روش راه مطمئنی برای یک بیزینس ایمن نمی باشد به دلیل اینکه هر گونه خسارت مالی و غیره هر متحمل شرکت شود اموال و دارایی های صاحب شرکت را هدف قرار داده و ممکن است همه زندگی شخصی را تحت اشعاع قرار دهد . این نوع تجارت و شرکت با فوت صاحب ختم می شود .
قوانین شرکت مشارکت همانند شرکت مالکیت انحصاری می باشد با این تفاوت که بجای یک نفر دو ویا چند نفر شریک شرکت را اداره می کند واگر اتقافی  برای شرکت بوجود بیاید شرکا ذیگر رسیدگی می کنند
CORPRATIONشرکت سهامی : در این روش که مثل روش  شرکت سهامی عام وخاص در ایران می باشد بیزینس ثبت شده به عنوان یک شخصیت حقوقی تلقی می شود و لذا مسئولیت آن به شرکت ختم می گردد نه به افراد صا حب ان در این روش حداقل 2 نفر عضو نیاز است چنانچه شرکت ور شکست گردد صا حبا نش ور شکسته تلقی نمی شوند – اما ثبت این نوع شرکت می تواند بسیار هزینه بر باشد .
ثبت حقوقی مسئولیت سهامداران شرکت سهامی را محدود میکند بدان معنا است که به عنوان یک قانون کلی سهامداران شرکت مسئول بدهی های ان شرکت نیستند اگر شرکت ورشکست شود سهامدار پیش از سرمایه گذاری خود متضرر نخواهد شد .

-مشارکت partner ship در این شیوه دو یا چند نفر با یکدیگر شراکت می کنند.معمولاَ این شیوه را (به دلیل مسائل حقوقی پیچیده اش) افراد با اعتماد کامل  مانند زن و شوهر ها و یا اعضای یک خانواده انجام می دهند. این روش کاملاَ با روش قبلی شباهت دارد با این تفاوت که درآمد یا ضرر بیزینس بین شرکا تقسیم می گردد.ثبت بیزینس به این شیوه کمی مشکل تر از شیوه قبل است.
توجه داشته باشید زمانی که یک شرکت ثبت می شود واقعیت قانونی مجزایی ایجاد می شود دارای حقوق و تعهدات شرکت تا زمان انحلال ان همچنان ادامه دارد.
در انتها با سپاس از همراهی شما امیدواریم مطالبی مفید در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم .


تهران، جردن، خیابان دستگردی، به سمت خیابان ولیعصر، پلاک 377، ساختمان بانک خاورمیانه، طبقه 5، واحد 10
0219669
کلیه حقوق محفوظ است